Francia reggeli retek


Nem a legjobb kép, de a lényeg azért látszik rajta :) Miniretek, hosszúkás, a vége fehér. Nos, ekkorák lettek, de van még a ládában jópár, szóval lehet, hogy lesz még nagyobb csokor is.
Ígérem, a hétvégén már sütök-főzök is valamit, hogy legyen mit olvasni.

Megjegyzések

Bianka üzenete…
Csodálatos kép
Lilla üzenete…
nekem idén annyira bénán nő minden az erkélyen. a rukkola virágzik, de nincs levele és a fűszernövények is csak ímmel-ámmal bújnak/bújtak. ami nagyjából vállalható az a sóska. a paradicsompalánták meg kíváncsi vagyok mekkorák lesznek, inkább terebélyesednek eddig, mint nőnek felfelé. az meg kicsit csalódás volt, hogy idén nem találtam sárga balkonparadicsom-palántát. :-(
mandy tarragon üzenete…
A rukkola nekem is hasonlóan áll. Virágzó kis kórók :D De a brutál az, hogy a saláta ki se bújt :(((

Nekem van sárga balkonparadicsom, adnék is szívesen, csak fogalmam sincs, hogy melyik az :DD

Népszerű bejegyzések