Ültess fát!


Fát ültettünk hétvégén, most egy új módszerrel. Ezután a borzasztó száraz nyár után arra gondoltam, hogy kipróbálom az ötletet, amit a Pinterest-en találtam pár hete. 


Az a lényeg, hogy fogsz egy PET-palackot, levágod a végét, apró lyukakat szúrsz rá - mondjuk egy hústűvel -, a kupakot letekered és a perforált palackot beásod a fa gyökere mellé. Az elv az, hogy az eső beleesik a palackba, és levezetődik a növény gyökeréhez, nem áll meg a felszínen. Mindenesetre most első alkalommal jól belocsoltam, mindenhol.


 


Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az eredmény, egyelőre a fácska jól érzi magát. Nem mellesleg ez egy gránátalmafa. Elvileg télálló, csupán gondos takarást igényel. Nos, én hiszek benne, hogy teremni is fog, mert pár utcával lejjebb láttam már egy kifejlett példányt, telis tele teniszlabda nagyságú termésekkel.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések