Kert 2013: Április





Mivel idén egészen vicces dolgokat produkál az időjárás, sajnos nem túl sok megmutatni valóm van, ha a kinti szekciót nézzük. Hoztam viszont csinos kis krókuszokat, hátha ez kárpótol titeket :)


Kertrendezési terveimet kicsit aláásták - szó szerint - a környékbeli cicák, úgyhogy most épp a lehető legkevesebb szabad felületet igyekszek hagyni a kertben, ennek a hátránya az sajnos, hogy ott maradnak a tyúkhúr foltok. Az előny viszont, hogy nincs széttúrva a frissen gazolt terület. Az ágyások fölé pedig hálót húztam ki, remélem nem lesz vele gond, nem szép látvány, de amíg nem kezdenek nagy tömegben kibújni a növények, addig sajnos így marad.


Az ágyásokban egészen aprócska retek kezdeményeket már felfedeztem, a borsók is egész pici hajtásokat hoznak már, ha fotózható magasságúak lesznek, akkor hozok képeket is :)


A tárkonyról levágtam az elszáradt részeket, mert a zöld hajtások nagyon gyorsan nőnek, mióta elolvadt a hó. A fűszernövényeimet is kicsit ráncba szedtem, a zsályáról nagyon sokat vágtam le, de azért az sem a komposztra került :)


 A cukorborsók túlélték a havat, kötöztem nekik egy kis mászókát, hátha ettől megindulnak :)


Kicsit messzebbről ilyen lett.


Ezeket az árvácskákat az utcára ültettem ki, hogy ne legyen olyan kopasz a felület. Ment még melléjük kökörcsin és meténg is, ha nem lesz már ennyire vállalhatatlan, akkor hozok onnan is pár képet. 





Ezek már nem az én kezem munkáját dicsérik, hanem a páromét, virágmagokat ültetett. A balkon ládáimat most épp szaporító ládának használjuk, mert az ősszel nagyon bejött :) 

Egyelőre ennyi, remélem, hogy szerencsés havunk lesz, és májusban már több mindent tudok mutatni. 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések